Nu har jag...

...en lugn stund, så tänkte passa på att uppdateta er lite.

Jobbet gick bra. Hade hand om finkemi idag då det är mycket småplock och eftwr lunch ansvarade jag även för kassa vid behov. Så ännu en fullspäckad dag där jag springer som en jojo. 😜
Men det får dagarna att gå lite fortare och idag behövdes det lite extra trots att jag slutade 2.5 timme tidigare för mötet på dotterns skola. 😃
Men inorgon är det nog en lugnare dag då det är varvet som gäller. Plus att jag slutar redan 14.30! 😆
Ska faktiskt bli skönt att sluta lite tidigare på fredagar. Men mest för att det är välbehövligt efter torsdagarnas 12 timmars pass. Det är ju inte ett jätte "lätt" yrke jag valt...speciellt inte inom livsmedel och inom ett företag utan vanligt lager. 😉
Tur jag gillar att hugga i och hålla mig sysselsatt! 😁
Så nu då? Flickorna sover, eller ja den ena, den andranligger för natten, så jag och maken ska fixa kvällsmat och se ett nytt avsnitt av "Under The Dome" innan det är dags att krypa ner i sängen för lite sömn innan morgondagen.
Dagens kvällsmat blir enkel och rent ut sagt väldigt lat...fryspizza. men vi är bägge trötta så det är det som serveras. Sen börjar det bli enformigt med varma mackor då vi lätt ätit det närmare 10 ggr eller mer under de sista 2 veckorna... 😳
Men men...har ni haft en bra dag? Gjort något roligt? Ni kanske kan hjälpa mig med tips på en rolig fredagsaktivitet, som inte kostar något, som passar både vuxna och barn mellan 7-13år? Skulle verkligen uppskatta det. 😆
Annars får det nog bli film imorgon...vi spelade ju sällskapsspel förra veckan så en veckas avbrott från film blev det ju i vilket fall. 😜
Kommer nog däcka innan jag kan skriva mer idag. Så vill passa på att säga God Natt redan nu och önskar er alla underbar sömn och underbara drömmar!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback