Planerar..

Frukost intagen, kaffet uppdrucket, disken är tagen så nu ligger jag på sängen och försöker planera de kommande födelsedagarna med tårtor.

Till maken vill jag testa att göra en Coca~Cola tårta, det ska bli spännande. 😂
Och dottern ska ha två tårtor, en till födelsedagen och en till kalaset. Den till födelsedagen vill hon ska vara en chokladtårta med mycket choklad...men inte för mycket...så har verkligen kört fast med vad jag ska hitta på.
Den till kalaset får vi göra i relativt milda smaker dåndet är barn..men vet inte vad jag ska använda mig av där heller. 
Sen lovade jag filly hästar på. Hon tänkte sina då att jag kan använda riktiga som förra året men själv funderar jag på att göra egna i marsipan. Ett jäkla pilljobb och jag har inte en susning om hur man ska göra dem...men det blir säkert bra ändå. 😂😂😂😂
Men dessa smaker och detta krångel. Vet inte ens var jag ska börja ju. 😕

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback