Sliten...

...som attans efter allt. Men mår bättre idag så ska försöka fixa lite hemma med alla måsten. 

Trots allt har jag fått äran att vara barnvakt några timmar till min älskade lilla biivande guddotter! Hon är såååååå söt och bedårande. Och så hinla snäll och glad...hela tiden! ❤
Fick en rolig bild på henne då...jag skrattade så jag kiknade åt alla miner hon hade för sig när jag försökte fotografera henne! 😂😂 😂 😂 
Fick även en där hon ler...men den blev så suddig. Men sötaste lilltjejen är hon! ❤
Idag blir det att tvätta och handla. Ska även fixa present och i eftermiddag blir det utvecklingssamtal och sen fira min vän på hennes födelsedag! 🍰 
Ikväll blir det hemmagjord pizza och fredagsmys! 🍕
Imorgon är det kalasdags för lilltjejen. Så planeringar av femkamp mm är ett måste också! Lite kul måste ju vi vuxna få ha medans barnen roar sig! 😜
Och på söndag kommer älskade David hem för ett dagsbesök! ❤ ❤ ❤ 
Underbart för jag saknar honom massor! Så ska försöka planera in något roligt för lite egentid med honom där vi kan prata lite utan att bli störda. Vet bara inte vad man ska hitta på ännu...
Nä..orkar inte skriva mer. Så ha en fin dag allihopa!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback