Snart...

...är det min tur att duscha. 😃

Flickorna har duschat och bägge ligger för natten. Tror de är trötta efter dagens slit. Så Juliette la sig tidigare för att se en film och Emilia lyssnar på sin godnatt saga.
Under tiden de gjorde sig klara för natten passade jag på att baka en omgång till med honungsfrallor, så färskt och nygräddat bröd till frukost imorgon också! 😃😁😀☺😊😃
Veckans att göra är uppskrivna och så tog jag hand om disken så man slipper ha det hängandes över huvudet hela kvällen. Så nu ska jag bara hänga upp de nytvättade kläderna och dra igång dagens sista maskin med tvätt...sen blir det dusch!
Och efter det förhoppningsvis kvällsmat och lite slöa i soffan med älsklingen till nya avsnitt av "Under the dome"! ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback