Stel...

...i hela kroppen. Ja verkligen HELA! Fingrar, rygg, axlar, nacke och lite i ena benet. Men benet beror enbart på att jag tappade en lastpall på det igår så det fick en redig smäll.

Vaknade med en brännande smärta i magen. Men tack gode gud så gick den över inom en halvtimme så nu känns allting helt okey igen. *phu*
Så då kan jag med lättnad säga:
Dricker lite kaffe och fixar med den kommande veckans inköpslista då vi ska åka och handla direkt efter jobbet idag. 
Men blir en rätt stressad morgon då jag måste göra mig iordning, äta frukost, tömma diskmaskinen samt plocka i den, göra vaniljkräm, väcka lilltjejen och få henne klar för fritids och skola, packa lunchväskan och sen se till att allting är med innan vi måste gå till bussen.
Så detta inlägg får typ bli så här kort för har verkligen inte tid att sitta här och bara "dega". Men hoppas att ni alla får en riktigt bra fredag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback