Svårt!

Fick ett JÄTTE stort vinglas av en väninna i somras som jag hade tänkt att måla och dekorera, men vet inte hur ännu då jag inte vet riktigt vart jag vill ha det. 

Så i höstas ställde jag det upp och ner och stoppade in löv och kottar, efter att jag torkat dem, och nu under jul hade jag fyllt det med massor av julgranskulor i olika storlekar.
Sen när julen plockades bort blev det tomt! Och har nu jätte svårt att komma på vad jag ska göra med det tills vidare. 😢
Så just nu har jag fyllt det med mina djungelvråls klubbor...bara för att slippa ta bort det eller ha det tomt. Men är inte riktigt nöjd så vill gärna komma på något annat.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback