😮Trött idag😮

TotaldĂ€ckade igĂ„r. Men har inte sovit sĂ„ jĂ€tte bra sĂ„ kĂ€nner mig vĂ€ldigt trött denna morgon. Och sjĂ€lvklart Ă€r det torsdag vilket innebĂ€r lĂ„ngpass pĂ„ jobbet. 😕
Fast tyr i oturen sÄ Àr det möte pÄ Emilias skola ikvÀll, kl 18, angÄende fritids dÄ de frÄn och med bÀsta vecka slÄr ihop avdelningar.
SĂ„ det innebĂ€r att jag fĂ„r sluta redan kl 17.30, istĂ€llet för kl 20.15. DET kĂ€nns faktiskt lite skönt Ă€ndĂ„. 😉
Och imorgon Ă€r det kort arbetsdag dĂ„ jag numera slutar redan 14.30! 😃😆
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧
Ute regnar det denna morgon. BlÄser lite med. SjÀlv drömmer jag om att snön kunde stanna lite sÄ man hinner lite vinterlek med barnen. Har gÄtt hela hösten och lÀngtat efter snö sÄ man kan tillbringa en dag i pulkabacken och kanske grilla lite korv och ha med varm oboy.
Men fĂ„r fortsĂ€tta drömma,  förhoppningsvis inte allt för lĂ€nge, och dricka morgonkaffe istĂ€llet. För denna morgon behövs det mer Ă€n snödrömmar! 😜
Om en timme ska jag vÀcka lilltjejen och innan dess ska jag göra mig iordning och Àta frukost.
Sen blir det jobb, Ă€r allt bra nyfiken pĂ„ vad det blir att göra idag.  Hoppas lite pĂ„ godiset sĂ„ jag kan göra klart det jag inte hann igĂ„r. Men vet ocksĂ„ att det Ă€r torsdag sĂ„ kommer finnas mĂ€ngder av varor som ska packas upp i hyllorna dĂ„ det Ă€r storleverans. *pust* 😰
Vad ska ni hitta pÄ idag dÄ?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback