Typ redo!

Hej svejs alla goa läsare!

Då var sista arbetsdagen gjord och den har varit riktigt bra, nästan lite soft t.om. 😊
Började dagen med mitt vanliga ansvarsområde; dagsbrödet. Och sen körde jag varvet på godis samtidigt som jag var kassa 2 fram till lunch. 
Lunchen spenderades på MyThai med kollegor, massa prat och skratt. 😆
Det var ett riktigt härligt sätt att avsluta denna tunga arbetsvecka på! 😜
Efter lunch gjorde jag klart varvet i godishyllorna och kassalinjerna. Sen blev det att kolla över varvet på mjölhyllorna, vilket var typ klart så det gick fort. Och den sista timmen spenderade jag med att lägga fram och prismärka nästan veckas annonsvaror i specialen. Hann i alla fall hela vagnen. Men dick hann jag inte de stora grejorna på pallen. 
På väg ut köpte jag med cigg och fler baguetter, då jag vet att dessa nybakade baguetter är väldigt populära och uppskattade här hemma.
Sen var min arbetsdag slut så jag gick ut till älsklingen...han var så gullig och hämtade mig idag också! ❤
Vi åkte direkt till fritids, för att hämta Emilia och kolla hennes schema då fritids envisas med att säga att det de har är gammalt. Men jag vet att vi lämnade in ett innan jullovet som skulle börja gälla vecka 2. Och tror ni inte hag hade rätt!? 😜
Det var som jag trodde...fritids hade klantat sig och bytt på veckorna så de tog hennes jämna veckoschema på de ojämna veckorna...😂
Men nu är det åtgärdat och specialanteckningar gjorda så inget nytt schema behöver lämnas! 😆
Och sen blev det raka spåret till Ica för att veckohandla. Så nu är kylen åter igen välfylld! Och väl hemma vlev det att packa upp och in alla varor innan jag satte fart med makens fika. Idag bjuder jag på en ambrosiatårta! *slurp* 🎂
Så nu är allt klart! Så bara invänta att svärmor kommer så blir det kaffe! *längtar*
Så mina vänner...nu...NU är det HELG! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback