ZzzZzzz

Känns verkligen inte som att man sovit något inatt.  Visst...jag vaknade vid 3 och hade jätte svårt att somna om trots att jag var så trött, men lyckades efter någon timme. 
Och nu är man uppe igen. Huvudet värker lite, näsan bråkar (dock mindre nu), jag fryser så extremt mycket och ögonen svider rejält.
Försöker värma mig med lite morgonkaffe, får se om det lyckas, och samtidigt vakna till ordentligt för en rätt lång arbetsdag med jobb, handling och sen bakning, läxläsning mm. Längtar redan massor till kvällen, sängen och soooooova!
Har egentligen ingenting att skriva så vill bara önska er alla en riktigt bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback