Förlåt...

Har verkligen inte skrivit här på ett tag men hela förra veckan var jag helt off! 

Delvis massa personliga saker som påverkar mitt humör och sen har jag haft feber tilk och från tillsammans med feberfrossa de flesta nätterna så har varit helt slut. 😵
Men trots detta så jobbade jag hela veckan..vilket jag kanske inte borde ha gjort. Men det fick helt enkelt vara så att man kom hem och typ däckade direkt av total utmattning. 😕
Början av veckan var värst. Då mådde jag piss och sov nästan ingenting på nätterna. Sen försvann i alla fall feberfrossan...men då mådde jag sämre på dagarna med ett konstant illamående som vägrar ge med sig. Och då menar jag konstant! Fy för att må så illa som jag gjorde i slutet av veckan. *usch* 😫
Men i torsdags var sonen med mig till jobbet på morgonen...för att fråga om praktik. Så han passade på att kolla på mig när jag arbetar. Han gillade det och längtar massor tills hans praktikvecka kommer och han ska få vara med oss en hel vecka! *fun, fun, fun*  😀
Sen var lilla dottern med mig på jobbet hela fredagen. Hon plockade lite bröd, lite godis och lite ost samt satt med mig i kassan och charmade kunderna. Till lunch fick det bli en barnpizza med kebab på...dock orkade inte ens hon och jag tillsammans äta ens halva den. 😂
Men hon var så duktig och tålmodig så efter jobbet fick hon köpa lite godis som belöning för sitt goda uppförande! ❤ 
Sen var det handling och fredagsmys. Och så lagade vi tortillapizza tillsammans till mysrt.
Egentligen bestod hela helgen av ett enda långt mys då vi betade av en hel del filmer...fast själv var jag så trött att jag sov igenom de flesta...utom Big Hero som jag såg med Emilia i går i väntan på att maten skulle bli klar...fast det slutade med att hon lekte med en kompis och jag satt och kollade själv. *älskar den filmen* 😂
Emilias specialpizza kommer här nedanför...med gelehallin på. *urk*
Hahaha...dock gillade nog inte hon det heller då det slutade med att hon petade bort dem. 😂
Sen var jag barnvakt igår till min älskade lilla blivande guddotter medans hennes föräldrar var och bastade. Passade även på att baka massor trots feber och illamående....vilket jag så här i efterhand inser att jag borde låtit bli och vilat istället!
Men fick till slut ihop 6 av 7 tårtbottnar och två plåtar med "subwaykakor". Samt färgade håret på dottern på kvällen och efter det...ja då var jag helt slutkörd och däckade...igen. 😴
Idag har jag vilat...hela dagen har jag typ tillbringat på soffan. Det var skönt och jag hoppas jag får bukt på allting snart. Så nu har jag lite ork och den tog jag till att hjälpa lilltjejen att baka brownies som snart är klara i ugnen. *mums*
Men men...ja...det var min vecka. Nu ska mobilen få laddas och jag ska ta kakan i ugnen. 
Ha det gött så hoppas jag att vi hörs snart igen!
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback