2:a April

Tänk att vi redan är inne i April månad! Tycker tiden går väldigt fort nu, vilket känns både postitivt och negativt. 

Positivt för att jag längtar efter sol och värme. 
Negativt för att då kommer skolavslutningen så mycket snabbare med slutbetyg, bal, skolresor och "Grundent" för yngsta sonen. Tiden går alldeles för fort! 😯
Tänk att min lille plutt snart gått ur hela grundskolan!? *jösses*

Igår var det den 1:a April. Hur många av er blev lurade? Och hur blev ni i så fall lurade?
Såg många udda inlägg, insändare och artiklar igår och jag valde att leva efter detta hela dagen igår! 😂

Men valde också att vara snäll så jag försökte inte lura någon alls...för ovanlighetens skull! 😉

Men om vi ska återgå till dagen då kanske. Hur har er dag sett ut än så länge?
Här är det blött, grått och regnigt. Men trots det dåliga vädret är det en riktigt bra dag! För idag kommer mina älsklingar hem! ❤ Miss them soooo much! ❤ 
Började dagen med lite spelande på mobilen, sms, samtal och kaffe. Det var gött!

Sen blev det en lång dusch med massor ac egenvård så som raka mig, ansiktsmask, hårinpackning, ansiktsvård och övrig kroppsvård; vad allt det nu innebär. 😉
Sen på med kläder och frukost innan Claes kom för att lämna Becca medans han åker till min mamma och hämtar hem mina älskade, och saknade, döttrar!  ❤ 

Så under resten av förmiddagen har jag kollat ett avsnitt av Arrow, matat Beccabus med frukt...någonting....och så fick hon ett smörgåsrån. Efter det fick jag lov att dammsuga soffan! 😂

Sen var det dags för lunch (för oss, men brunch för sonen). 
På dagens meny stod det Amerikanska pannkakor och stekt bacon!

Sonen åt sina pannkakor med glass medans jag och Becca åt med grädde och sylt! *gott*

Efter det var det dags för disk, torka busungen, blöjbyte och middagssovning.
Nu sover hon och jag sitter här och skriver till er medans tv:n går som sällskap!
Och kort och gott bara väntar på sms från maken; att han har lämnat Arlanda, och på att mina döttrar ska komma hem, då jag nu vet att de är på väg! ❤ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback