Blött!

Usch vad det regnar ute. Tacksam över att jag har ett helt paraply, då slapp jag i alla fall se ut som en dränkt katt när jag kom hem från apoteket. 😂

Tvättmaskinen går för fullt då det finns en hel del sängkläder, handdukar, täcken, kuddar, filtar och kramdjur som behöver saneras. 😬

Och nu är vi alla behandlade...så hur ska man fördriva tiden de närmaste 8 timmarna?
Visst. Tvätta fler maskiner är ett måste. Laga mat är också ett måste. Sen ska det bäddas rent, duschas, luskammas mm...men däremellan så att säga!?
Kan ju erkänna att jag verkligen önskar att löss kunde utrotas helt!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Håller med dig om lössen, inte kul alls. =( <3 <3

Svar: Nope
Astrist
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback