Ett rum klart...

...så bara tre kvar! 😂

Nu har jag och älsklingen varit duktiga. Speciellt maken, då han faktiskt sa redan när vi fixade sovrummet att han aldrig mer ville göra om detta, och ändå gjorde han det för att jag är så ivrig och inte orkar vänta! ❤ 
Så jag har skruvat loss och burit ut, slipat och spacklat.

Sen har maken och jag hjälpts åt med resten:

Här har ni det färdiga resultatet!

Så nu ska det bara torka tillräckligt så jag kan ställa rätt möblerna också!
Och så måste jag ju måla vårt nya bord med! 😆
Så funderar på ommman kanske kan måla med klarlack utan att slipa....det kommer ta år och dar att slipa alla ytor. 😕
Och senare ikväll ska jag gå ut och kasta lite grejor vi inte ska ha kvar...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback