Fredag och mulet.

Det är klart det ska vara mulet när man är ledig och helgen nalkas. Synd med solsken då vet ni!
Har ni sovit gott i natt? Själv har jag sovit bättre än de sista två...men inte helt bra. Så måste erkänna att det är skönt att vara ledig så man kan ta allt i en lugn takt.
Näsan rinner rätt fint...men det beror på allergi så dags att verkligen börja pumpa i mig mediciner! 
För övrigt är det ingen större skillnad. Lite piggare och har inget ont i kroppen i alla fall. 😉

Idag ska vi åka och veckohandla...börjar eka rätt tomt här hemma igen. Måste till systemet en sväng och så ska vi äta lunch ute idag. Vi är bägge hemma så tänkte passa på att få njuta av något gott, tillsammans, utan barnen. 😉
Men frågan är var?
Min fundering ligger på Texas Longhorn...dock verkar de mest ha burgare...och rätt dyrt...i alla fall för mig som knappt äter något. Men jag vet att de har god mat där och jag har längtat efter att äta där länge!
Sen ligger även funderingen på det nya stället Burger House...men det är ickså rätt dyrt och känns som ett bättre ställe att gå till med barnen! 😆
Sen har vi ju fått en indisk restaurang. Ingisk mat är ju sååååå gott!
Men vart ska man gå?
Märks att vi nästan aldrig äter ute för vi har noll koll på vad som finns mm. 😕

För övrigt är det en lugn dag. Se om vädret är okey senare så kanske man kan laga min cykel. Vore gött att kunna cykla igen! 😉
Ska betala grannen för hjälpen med däcken igår också. 😃
Övrig tid då?
Ja ni...vila, vila, vila och proppa i mig vitaminer! 😂
Hur ser er fredag ut då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback