Frukost!

Jag valde att bara äta 2 kokta ägg och ett glas mjölk.

Är inte direkt hungrig och definitivt inte sugen på något så lika bra att göra det lätt för sig! 😉

Maken såg ett klipp på Youtube om hur man enkelt skalar ett ägg, och självklart ville han testa detta. Man ska skala ett litet hål i toppen (den smala änden), och ett större hål i botten och sen blåsa ut det. 
Min kommentar vart: "Ja eller hur! Blåsa ut ett kokt ägg!?"
Så han måste ju bevisa motsatsen...eftersom jag uppenbarligen inte tror på honom.
Och se på fan!
Det gick!

ASCOOLT JU!

Vill ni se klippet på hur man gör så besök youtube, sök på:  blåsa ut ett ägg ut skalet

Tänkte dela klippet med er...men vet ju för sjutton inte hur man gör. Har kunnat en gång i tiden...men glömt bort. Och har googlat och sökt samt kollat videos...men det vill inte funka för mig. Så ger upp för stunden!

Jaja...frukost äten, tänder borstade och kläder på så är snart dags att åka och handla lite!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback