Funny

Tog disken och la in den rena tvätten förut. Sen letade jag film och medans den buffrade gjorde jag iordning lite kladdkaka med grädde på en tallrik samt gick över till grannarna med betalningen för hjälpen med bildäcken. 😃


Sen blev det filmdags!
Visste inte vad jag skulle se men valde att se den nya filmen som är en parodi på 50 shades of Grey.
Sen heter då 50 shades of black. Den hade även lite parodi om Magic Mike filmen. Var lite rolig mellan varven, men lite töntig. Dock måste jag säga att de fått med mycket från originalet.
Inte riktigt min humor...men jag tyckte trots det att den var helt okey.
Betyg 🎬🎬🎬

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på...se mer film? Rensa garderoben? Usch vad uttråkad och rastlös jag är! Samtidigt som jag är trött och skulle kunna sova! 😉😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback