Har i alla fall...

...börjat städa här hemma men är inte riktigt klar eftersom jag nu tagit en paus då jag blev barnvakt till mitt lillhjärta! ❤ 

Hon busar med mig när jag ska ta kort genom att vända bort huvudet med världens flin! 😂❤




Hittills har jag i alla fall gjort detta:
✔Bäddat sängen
✔Sorterat tvätten
✔Plockat undan i hallen
✔Plockat undan i duschrummet
✔Rengjort bägge toaletterna
✔Rengjort bägge handfaten
✔Putsat alla speglar
✔Rengjort duschen
✔Rengjort badkaret
✔Plockat undan i vardagsrummet
✔Plockat undan i badrumet
✔Plockat undan i köket
✔Torkat rent alla bord
✔Torkat rent alla bänkar
✔Rengjort spisen
✔Rengjort spisfläkten
✔Rengjort köksskåp & kökslådor
✔Rengjort kakel i köket
✔Rengjort kakel i badrummet 
✔Rengjort kakel i duschen
✔Rengjort alla vitvaror
✔Torkat rent alla köksmaskiner
✔Dammtorkat
✔Rengjort soffan

Så nu ska det bara dammsugas och skuras innan det får bli en varm, renande och härlig dusch innan man kryper i myskläder och tar kvällen med familjen! ❤ 
Men först leka med lillhjärtat och den dricka en kopp kaffe med hennes pappa! ☕

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

HA ha jag har också städat men inte fullt lika mycket som dig. Kram. <3 <3 <3

Svar: Hihi
Vad skönt! Kände bara att det är lika bra att passa på när man har "massor" av tid över. ❤
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Samma här, nyduschad och odjur varit ute. Nu blir det ensamt fredagsmys med glass o kolasås. <3 <3

Svar: Gött. ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback