Hemma igen...

...efter vårt lilla äventyr. 

Först ett besök på Biltema - för inköp av luftgrej till datorerna. Sen Pekås (på våxnäs) - för inköp av blomjord, kyckling, kött och sköljmedel...men de hade ingen jord så lämnade butiken utan någonting.
Åkte vidare till Pekås i Viken och där hade de jord, men inget kött istället, åkte därifrån med 120L jord, 1kg kyckling och 2 flaskor sköljmedel och struntar helt enkelt i köttet! 😂
Sen blev det vidare till Netto, kom därifrån med 2 kassar fyllda med 2kg kyckling, 3frp tuggummigrejor (till Emilia), 3frp kycklingkorv, 1,5kg vanish, en enda liten energidryck, 12st hamburgerbröd, 4 pack lax, 8st bakpotatis, 2,5kg potatisbullar och så en 2kg låda med panerad flundra!
Frysen är rätt full nu och då har vi inte veckohandlat ännu....tror det betyder att jag behöver plocka ordning i den...igen! 😂 
Risken är nog rätt stor att vi ändåninte får plats med allting...så kanske får försöka omorganisera och planera helg maten efter vad som inte går in. 😂😂😂
Men nu kolla över morgondagens inköpslista och sen fixa lunch innan jag ska göra mig iordning så jag är redo att dra till stan när det blir dags sen.
Hej Svejs!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback