Lång dag!

Jobbdagen gick bra, men det var tufft. Hade ju ont i ryggen redan igår, och lite värre inatt, och i morse när jag vaknade var det hemskt. 

Kan ju erkänna att det är ännu värre nu så tror jag borde testa att ta ett varmt bad ikväll för att verkligen mjuka upp mig.

Skulle sluta jobbet kl 15, men var inte klar så jobbade över ca 30min, sen blev det raka vägen hem, få i mig massa vätska, packa upp, köra igång diskmaskinen, byta om och kolla posten. Bara skräp förutom Theodors vadderade kuvert som innehöll hans kniv han köpte via en kille på nätet. Om jag inte missförstått allt så är det någon kniv som används i CS spelet. 😂
Lite cool är den och han är nöjd, vilket är det viktigaste! 😆

Sen blev det en promenad till Konsum för att handla lite korv, dricka, juice, oboy och glass! 
Var så soligt och fint så blev lite sugna! 😉

Dock var solen som bortblåstnär vi kom ut från Konsum, så det var helt mulet och halvvägs hemma kom regnskuren och vi såg ut som halvdränkta katter när vi kom hem! 😂
Så byta kläder. ..igen...och packa in varorna innan jag satte mig i soffan och lyssnade när Emilia läste veckans läsläxa...och åt sin glass!❤

Hann precis klart med detta, kolla efter klänning till Juliette och sen kom en gammal granne och hämtade alla urväxta kläder vi sålde. 
Och nu sitter jag i soffan och ska faktiskt ta och få Emilia att äta kvällsmat och göra sig klar för natten.
Sen får det bli kvällsmat och vila!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback