Lite sol ute!

Har fortfarande lite tråkigt. 

Men fick i alla fall med mig maken på någon timmes planering.
Han fyllde 35 i januari, den firade vi med de absolut närmaste vännerna. Sen fyller jag 35 i september och då firar vi bara med de absolut närmaste igen...om vi ens firar den...helst inte! 😉
Så för att få vara oss själva en stund planerar vi ett sommarparty för att fira våra födelsedagar tillsammans med vännerna. 

🎉 Ett 35+35=70's Party! 🎉

Inte för att vi planerat klart på långa vägar...eller ens vet när vi ska ha det, beror ju liksom på jonn och ledighet mm. 
Men det är ändå skönt att ha en del klart. För då kan man börja putsa på inköp och att fixa med det jag kan pyssla själv....om och när jag hittar inspiration till inbjudningskort mm...HJÄLP!!!
Just nu vet jag inte alls vad vi vill eller hur....

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback