Mat!

Kom iväg och handlade lite senare än jag tänkt mig, men det spelar ingen större roll då det varit en lugn dag utan några planer. 

Oavsett så är det handlat så vi klarar oss ett tag till...skönt det! 
Så vi vände på planerna lite. Så mat innan besöket på Ica. På menyn idag stod det potatisgratäng och stekta kotletter plus kyckling (då min lilla inte gärna äter kött). Och det var sååååå gott! 

Efter mat, Ica och en tur till Jet för att tanka Claes bil så blev det hem för att packa in varor och dricka kaffe. 
Nu har de precis åkt så satt ena dottern på att packa upp och lägga in sin rena tvätt i garderoberna. Sen får det bli lite mys, som avslutning på påsklovet, innan det är kvällen och dags att natta liten.
Ska försöka hinna färga håret på stora dottern med. Sen får det bli sängen i vettig tid för att ladda batterierna ordentligt för den kommande veckan med möten, skola, jobb 8ch andra små ärenden. 
Härligt att ha planer tycker jag! 😆
Men nu ..vara gullig och hjälpa lilltjejen lite! ❤ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback