Matlagning...

Då var liten i säng och sover. Juliette ligger i sin säng och ska snart sova hon med. Theodor sitter på sitt rum och kämpar på med att sortera veckans reklam, kan lova att han har att göra ett bra tag då han fick över 250kg denna veckan. Stackaren! ❤ 

Själv har jag spenderat min tid i köket med att fixa morgondagens matlådor...
"Stekt falukorv med snabbmakaroner (till maken) och stuvade makaroner (till mig)."

...och dagens kvällsmat...
"Makens stekta limpskivor med stekta ägg"

"Mina stekta ägg med stuvade makaroner"

...och måste säga att det var snuskigt GOTT! 😁

Nu glor vi på tv, men funderar seriöst på att krypa ner i sängen då jag är trött, sliten, har ont i rygg & axlar och mår lite illa. 😩😝
Så med detta säger jag nu God Natt och Sov Gott! 😴 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback