Mesta...

...av förberedelserna är nu klara. Det innebär att bröden är framtagna ur frysen. Potatisen är skalad, lätt förkokad, delad och ligger i marinad.


Efterrätten är helt klar och står i kylen för att gotta till sig ordentligt. Byggde på höjden idag istället för en plåtstor! 😉
Enkelt fylld med grädde och skivade bananer...längtar redan! 😜
T.om så mycket att jag frågade Juliette om vi skulle äta tårta till lunch och maten till efterrätt...allt för att slippa vänta. 😂
Hon tyckte ja...jag ångrade mig då det inte är speciellt nyttigt att äta i fel ordning, så vi får helt enkelt vänta!

Nu funderar jag på om man ska åka till systemet....eller strunta i det och hållas med en smirnoff och kanske ta en promenad till Konsum för någon lätt cider istället?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback