Mitt i veckan

Halva veckan har snart gått och måste säga att dagarna springer på väldigt snabbt!
Men det är helt okey, även om man ofta känner lite..."panik"...över att man inte riktigt hinner med.

Somnade om rätt snabbt inatt (sent igår kväll) efter att Emilia väckte mig. Och sov faktiskt oavbrutet tills makens väckarklocka ringde 5.30. Måste erkänna att det var riktigt skönt! 😊
Och maken är på väg till jobbet och jag sjäöv håller på att sätta in barnens månadspengar mm, kul att få pengar...å typ bli "fattig" på en gång. 😂
Nädå...riktigt så illa är det inte...men ändå. 😉

Men snart måste jag få liten att äta frukost och packa väskor inför hennes långa dag med skola, fritids, idrottsskola, innebandy och tjejfotboll. Hon kommer vara riktigt trött ikväll! 😴
Själv ska jag åka och jobba ett par timmar, försöka hitta en present och sen måste jag fixa lite annat småfix...
Men nu morgonbestyr!
Ha en fin dag allihopa!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback