Mmm

Det var gott med fika. Även om nu ingen av barnen gillade det eftersom det är såååå äckligt med hallon. 😂

Men mer fika till oss vuxna blir det då! 😃

Svärmor gick precis. Maken sitter vid datorn och sonen likaså. Flickorna är på innebandy och fotbollsträningar medans jag själv precis slog mig ner i soffan och funderar på om jag ska glo ikapp på Grey's MEN är inget sugen på det (bara för att jag kan nu vet ni) utan skulle hellre dra ich köpa jord och blommor...men det är nog inte gubben sugen på. 😂
Men har fått ett rejält sug på att fixa och dola och jag vet att det brukar vara bäst att hålla igång medans man vill...för sen är det försent.
Buss för att köpa blommor är inga problem. Men att släpa 120L jord...NEJ! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback