Nu är det slut...

...på veckan och dags för 


Eller ja...vi har redan haft mys...med barnen i alla fall. Blev lite tidigare idag då jag inte kommer orka hur länge som helst.
Maken valde chips och då köpte han den nya varianten av OLW's hjärtan
Originalet:

Den nya varianten:

Kan ju säga så mycket som att det INTE är en förbättring! Är så besviken över deras val och personligen tycker jag de har misslyckats! 😦
De smakar inte alls lika gott och de är alldeles för...stora, tjocka....för mycket helt enkelt. Så...JAG VILL HA TILLBAKA ORIGINALET! 😂

Men nu bestod ju inte myset av att äta dessa. Utan av en film. Ikväll valde vi att se nya Lung Fu Panda.
Så jäkla bra! Rolig! Charmig och på samma gång fin och mysig. Bra jobbat! Rekommenderar den varmt!👍
Betyg: 🎬🎬🎬🎬🎬 

Men nu är det dags att få lilltjejen att varva ner. Allt kung fu fick henne helt uppe i varv...nästan speedad! *suck*
Ska väl snart försöka se en film med min älskling också! ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback