Redan eftermiddag...

...och flickorna kom precis hem från skolan.

Vart tog förmiddagen vägen liksom?
Vi har i alla fall varit på systemet och köpt en platta öl sen drog vi till Välsviken för att veckohandla...blev rätt mycket denna veckan, sen direkt hem för att packa in frys och kylvaror innan vi drog till Texas Longhorn för lunch! 
Åh jävlar vad gott det var!!!
Visste att det var gott men jag hade verkligen glömt hur jävla gott det faktiskt är!
Måste erkänna att detta är något jag skulle vilja lära mig att laga själv hemma! 😉
Jag åt ju självklart traditional texas chili...texas köttgryta på 100% nötkött, serveras med salsa, guacamole, gräddful, svartabönor samt varma vetetortillabröd!

Maken åt en burgare...en Chiliburgare, toppas med texas chili, cheddarostsås, jalapenos, rödlök och gräddfil.

När vi kom hem blev det vila och packa in de sista varorna..och sen kom barnen!
Emilia äter nu mellanmål och Juliette ska ner till välsviken för att försöka sälja majblommor.
Om det finns någon som vill köpa så är det bara ni kontaktar mig så kan vi säkert lösa det! 😆


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback