Så trött nu!

Varsagsrummet är typ återställt som det ska vara. Bordet ska bytas, mattorna läggas bättre och sen ska fönster ytor fyllas med tyg och dekorationer (när jag hittar något jag gillar till vettiga priser) och något vid nytapetserade väggen kanske inte skulle skada.

Det såg mer tomt ut i verkligheten än vad det gjorde i mitt huvud.
Men jag löser säkert det också, när tiden är rätt! 😆
Ni får gärna komma med åsikter, tankar och förslag på dekorationer mm!



Jag ber om ursäkt över de mörka bilderna. Min mobilkamera "kopplar ur blixten". 😕

När vardagsrummet var klart blev det att fixa kvällsmat. Kycklingsallad, gjord av rester (mest), men så skönt att slippa slänga mat i onödan!
Och gott var det! 😀

Men ska fortsätta glo på skiten som visas på tv:n och sen får det nog bli sängen, sova ett par timmar och samla krafter för kommande...äventyr! 😂
Önska kan man! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback