Skräck...


Jag ryser av bara tanken. Men maken vill se en skräckfilm så då får det bli det. 
Så någon av dessa två blir det...

Men han fick ett "ultimatum". Ska vi se skräckfilm SKA han vara klar för att följa med ner i sovrummet direkt när filmen är slut. Inget jag ska bara avsluta eller stänga ner datorn!
Utan allt sånt ska vara klart innan filmen sätts igång. Varför?
Jag gillar INTE skräckfilmer! Jag är så fruktansvärt lättskrämd! Värre har det blivit...förr kunde jag nästan njuta av att bli skrämd...krypa upp i famnen på maken och "skrika till mellan varven".  Var ofta så illa att maken blev skrämd av mina skrik...för filmerna skrämmer honom direkt inte. 😂
Så han får vara klar så han kan följa med ner och "hålla sin fru trygg"! 😂 
Trodde dock han skulle backa då det är fredagskväll så han kanske ville sitta uppe och spela eller liknande. Men tji fick jag...för svaret jag fick var: "haha deal 😃"
Typiskt! 😂😉😜
Här trodde jag att jag skulle slippa...nope! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback