Snart!

Väntar hem äldsta dottern snart. Hon har varit iväg på shopping (på Bergvik) och brynplockning i stan på Make Up store! Är så nyfiken på resultatet så längtar massor tills hon kommer hem! ❤

Då får hon käka och sen blir ci hämtade av Claes för att åka på kalas! 🎁🎂

Maken väntar fortfarande på att dra iväg på jobb och jag själv har precis köpt "nytt" soffbord via Facebook! 😆 
Exakt det jag vill ha från Jysk. Dock kostade det bara 150kr istället för 1000kr som det kostar nytt, eller 700kr på rean.

Dock fel färg, men det har några repor på skivan så ska måla om det så snart jag har färg och vädret tillåter då...så klart!

Men vet inte om jag kanske bara ska måla själva skivan och lämna resten. Eller om jag ska måla hela. Beror dock lite på hur skicket är för övrigt. Men vad tycker ni???

Så nu är jag lite extra glad! Ska bara "övertala skjutsen" att ta svängen förbi Lorensberg på hemresan för att hämta och betala det. Vilket antagligen inte är några större problem då det inte direkt är någon omväg. 😉
Så nu VILL jag verkligen ha lim och tapeter till i alla fall vardagsrummet. Så känner jag mig rätt får det bli en tur till Rusta någon dag. Sen fjäska för väninnan, så man får hjälp, och sen helt enkelt börja riva! 😂😆😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback