Söndag...

...och helgen börjar närma sig sitt slut. 😭 

Här har vi haft en riktigt lugn och slö morgon. Vaknade dock (häpnandsväckande) 5.55 denna morgon också. 😂
Då maken hade snott min kudde till sin armbåge plus mer än 80% av sängen försökte jag inte ens somna om.
Så upp och slappa med att spela på mobilen, prata med tjejerna, Emilia och jag har planerat hennes kalas hon ska ha i sommar, och sen blev det kaffe och fixa dagens mat!
Tidigt...jag vet...men då vi inte riktigt vet när maken ska åka iväg och jobba ville jag vara säker på att han antingen hinner äta, eller ha en färdig matlåda att plocka med sig.
På menyn idag står det korvstroganoff och ris. Det var ett...litet...tag sen så det ska bli gott. ☺

Sen mer spelande i soffan med maken sovandes i mitt knä. Och nu har jag precis fått på mig kläder, slevat upp maten på tallrikar och fixat matlådorna samt fått igång diskmaskinen.
Så väntar på att köttfärsen ska tina så jag kan påbörja lite mer matlådor....ska göra kålpudding!

Om ca 2 timmar blir det att åka till Edsvalls på 25års kalas. Och självklatt gosa med min älskade guddotter! ❤ 

Sen är det dags att fixa det sista hemma och få barnen klara för snart är en ny skol -och arbetsvecka här!
Så önskar er alla en bra dag i denna snöyra! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback