😆 Sovmorgon! 😆

Idag vaknade jag INTE 5.55! SĂ„ jĂ€kla gött dĂ„ jag nĂ€stan hade gett upp hoppet! 😉

IstĂ€llet vaknade jag först vid 6.50 och för mĂ„nga av er Ă€r detta ingen sovmorgon, men för mig blir det en eftersom jag ofta har en vana att vakna mellan 4-6 varje morgon, en dĂ„lig vana i mina ögon! 😂

SÄ har kollat nÀtet lite och vÀntar nu pÄ kaffet! Men tror dock det precis blev klart sÄ ska ta mig en mugg...BRB....
SĂ„!

Idag Àr det ValborgsmÀssoafton. MÄnga ska ivÀg pÄ brasor eller annat firande. Vi skippar det i Är och tar en familjegrillning innan Emilia ska sova hos en kompis och vi sen fÄr besök under kvÀllen.

SĂ„ under dagen idag blir det att förbereda inför grillningen och sĂ„ har en av granngĂ„rdarna Loppis 10-16, sĂ„ ska faktiskt ta en promenad dit och kolla lite. De flesta gĂ„ngerna jag varit dĂ€r hittar man ingenting alls...det mesta Ă€r..."skit",i mina ögon, men nĂ€r det Ă€r sĂ„ nĂ€ra sĂ„ vill jag Ă€ndĂ„ kolla. Och egentligen Ă€r det inte "skit", utan passar bara inte min smak...eller fel pris! 😂

Annars blir det en lugn dag och tÀnker hÄlla mig inomhus sÄ mycket som möjligt dÄ vÀdret inte Àr pÄ min sida. Det blÄser nÀstan storm ute (inte hela tiden) och misstÀnker att det Àr fruktansvÀrt kallt! *burr*
Oavsrtt vad ni har planerat för denna valborg hoppas jag ni alla fĂ„r en riktigt bra dag! 😊



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback