Surprise!

Vår roadtrip blev en tur till Filipstad, för att överraska min älskade morfar med ett familjebesök, blommor och choklad! ❤ 

Jag tror han blev väldigt glad och väldigt förvånad! 😆

Ett tack till mamma för den goda tårtan! 🎂
❤❤❤
När vi kom hem blev det en sväng förbi Ica så Theodor kunde köpa glass, då de säljer daimstrutar för 5kr...max 5 per kund. 😊
Vi köpte 5 igår... 😂

Var lite gött att komma hem då vi alla var hungriga men framför allt för att vi är riktigt trötta och slitna efter den sista arbetsveckan.
Så sonen, maken och äldsta dottern satte sig vid sina datorer och Emilia framför tv:n. Jag själv ställde mig i köket för att laga mat.
Dagens meny: Kycklingwraps! 
Så jävla gott!


Nu har vi precis ätit färdigt, dukat av och torkat bord. Alla försvann tillbaka till sitt så jag tänkte uppdatera er lite innan jag vänder tillbaka till köket för att ta hand om disken. 😧
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Först tänkte jag se någon film med maken, men har vi "otur" får han dra iväg på jobb nu inatt...så vad ska jag hitta på om så blir fallet?
Vad ska ni göra denna lördagskväll?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback