Trotsar molnen...

...och börjar arbeta på soffbordet. Först slipas! Och duktig hjälp har jag av lilltjejen! ❤ 


Dock väljer vi att måla inne då det är kallt, mulet och fuktigt ute. Emilia tycker det är jätte roligt så hon får måla grundlagret så tar jag det andra sen när det torkat! 
Dock var det så roligt att hon inte ville sluta och att vänta tills imorgon med att måla andra sidan...ja det är låååååång väntan för mitt lilla hjärta! ❤ 

Duktiga som vi är så förtjänar vi glass! Daimstrut är ALLTID gott! Men mäktigt för mig, dock blir dottern glad när hon får äta mer än en, för jag lär inte orka hela. 😂 
Mumsfilibaba säger vi! 😛

Vad har ni gjort än så länge idag då? Några trevliga kvällsplanet denna tisdag?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback