Vaknade...

...med ett cp-ryck. 

Hörde att någon gick in på toan (nere) och trodde det var sonen som skulle ta sin vanliga morgondusch. Så min första tanke var: "S**T! Jag har försovit mig...skola...måste väcka liten!"

Kommer upp för trappen och inser då att det är ju söndag! 😂
Ingen skola idag ju....och därmed inte försovit mig alls. Jag blir lite trött på mig själv mellan varven! 

Men men...uppe är jag och kände att då kan man lika gärna börja dagen ordentligt. Så har sorterat tvätt och nu går första maskinen. Kaffet är klart och det smakar ljuvligt!

Så sitter här och funderar över dagen. Ser ut att kunna bli riktigt fint väder om man kollar ut. Kanske lite kyligt då det är frost ute, men himlen är så fint blå och solen på väg upp! *gillart*

Så vad ska man göra denna dag, förutom att tvätta, laga mat, rengöra kök och fixa med disken?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback