🌇 FĂ„gelkvitter 🌇

Sitter i tystnaden pĂ„ min balkong, men en mugg kaffe till kvittret av fĂ„glar och solen som gĂ„r upp. 🌞

Sovit jĂ€tte dĂ„ligt inatt igen sĂ„ kĂ€nner mig inget vidare pigg, men lite luft och kaffe rĂ„der nog bot pĂ„ detta med, för om ca 6min Ă€r det dags att vĂ€cka flickorna sĂ„ de blir klara i tid till första skoldagen. Emilia börjar idag i Ă„rskurs 3 och Juliette flyttar över till högstadiet dĂ„ hon redan börjar i Ă„rskurs 7! đŸ˜Č

Vad har dagen att erbjuda mig dÄ tro? Förutom att lÀgga in all ren tvÀtt och sÄ tvÀtta handdukarna dÄ de inte fick plats pÄ torkstÀllningen i gÄr?
PÄbörja en inköpslista kanske. Borde fortsÀtta med önskelistan med...*suck*
Kanske en busstur för billiga inköp av mat...mĂ„ste ju laga lunch ocksĂ„. 😉
Ska nog plantera ut min lilja ocksĂ„ (som jag fick av Malin) och ja...sen Ă€r det garanterat massor av tid kvar sĂ„ en grovstĂ€dning av nĂ„got utrymme borde kanske genomföras med! 😂
NĂ„gon som har nĂ„gra andra? Roligare förslag? 😜

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback