Fredagsmys

Kände mig helt slut förut efter städdagen och längtade enormt efter en dusch. Men då jag är långsam så får man vänta.
Maken och sonen var nämligen ute och sprang elljusspåret och de kom in i duschen snabbare än mig. 😂
Men till slut var det min tur. DEN duschen satt underbart! Tog extra lång tid på mig, skönt med värmande strålar mot en ömmande kropp.
Passade även på att raka benen och...

När jag var klar med detta och hade torkat mig någorlunda så la jag en ansiktsmask.
Visst är jag fin!? 😂😨😱😲😵

Sen skulle vi ha mys med barnen men Juliette drog till en kompis, Theodor spelar online och Emilia bara krånglade, bråkade och surade så vi struntade i det.
Under den tiden som hon strulade hann jag ge mig själv lite manikyr och pedikyr. 😉

Då det inte blev något familjemys så fick maken äran att dea av ansiktsmasken. Fy sjutton vad ont det gör!!!
Visst, jag visste om det, men blir allt lite förvånad varje gång den ska av. 😳
Men nu så! Face-Off! 😂

Fick bli film med maken bara. Så vi såg denna och käkade ostbollar! *mums*
Betyg: 🎬🎬🎬

Och nu sitter jag här i soffan med en "förstörd" rygg och väldigt ömmande axlar och väntar på att David ska komma hem så man kan krypa ner i sängen....eller nåt. 😴

Och där kom han så dags att avsluta så man kan kramas och prata med honom! ❤
Så mycket bättre än att sitta här inne...ensam. 😉
Sov gott och dröm sött! 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback