Gymnasiet!

Då var det måndagsmorgon och om mindre än en timme ska Theodor upp för att göra sig iordning.
För idag är det hans allra första skoldag på gymnasiet. 😲

Jag känner mig...lite ledsen i ögat. Men mest stolt! Han gick ut med dessa toppenbetyg från grundskolan, han har valt en linje som vi verkligen tycker passar honom OCH som har bra framtidsutsikter för arbete plus att han valt skola med omsorg. ❤

Jag själv borde kanske känna mig riktigt gammal?
Ja, vissa dagar känner man jag mig riktigt gammal. 😂😉😜
En son som fyller 18 i år och min andra son som är i gymnasietiden. Min äldsta dotter son blivit tonåring och börjar högstadiet om bara två dagar och min yngsta som inte är så liten längre då hon "redan" ska börja i trean! 😨
Meeen! Jag känner mig inte så gammal, ännu, jag är faktiskt bara 34 år (ja i en hel månad till exakt idag) och när man hör barnen prata om sina klasskompisars föräldrar så inser jag att jag faktiskt är väldigt ung med tanke på åldern på de äldsta. 😂
Så med denna tanken inser jag att det kanske är dags att försöka få ihop en önskelista också??
Fast den tanken kommer mest från barnens, mammas och svärmord frågande....men vad ska man önska sig?

Det får nog bli min fråga att fundera på under tiden jag dricker mitt morgonkaffe, på altanen, i småkyla och dimma. 😉

Sen ska jag se till att barn kommer upp och att vi kan börja dagen!
Och helt enkelt undvika att få blöta ögon när sonen åker. 😢

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Meennnnn hallåååå två månader? Jag har för mig att du är född den 22 september. =) <3 <3

Svar: 😂😂😂
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback