Lång natt

Tvärdäckade i går kväll helt utan förvarning men vaknade vid midnatt av något, trodde det var Becca så gick upp men det var bara Theodor vaken (dock nerbäddad).
Sen vid 2 tiden väckte Emilia mig pga en flugjävel som surrade i hennes rum. Förklarade att jag inte kan göra något åt den för jag har ingen lust att jacka en harmlös, skitsnabb, fluga mitt i natten.
Så skickade henne i säng igen.
Därefter väckte hon mig några gånger till men hon fick samma svar. Vid 4 gav jag upp och kollade...såg ingen men öppnade fönstret och släckte alla lampor. *suck*
Hade precis somnat till när maken gick upp och strax därefter däckade jag igen.

Vaddå trött liksom. Speciellt då jag vaknade strax före 6 och kunde inte somna om så fixade kaffe och lite annat inför dagens mat, 7 vaknade Becca och nu sitter jag på altanen med morgonkaffet medans hon äter din vällingflaska.
Altanen valde jag för att få en lugn stund med mitt kaffe medans tjejerna får titta på barntv. För blir denna dag som gårdagen är denna morgonkaffe extremt hjälpsam. Och blir den bättre, vilket jag tror och hoppas på, så är det en stor bonus. ❤😍

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback