Morgonens nöje

Vaknade redan vid halv 6 imorse, kunde inte somna om så vid 6 tiden gav jag upp för att fixa kaffe.

Vid 7 tog jag fram dagens middagsmat och sen började jag med lunchen.

Så roligt man har det så här på morgonkvisten.
Men vilken jäkla tid det tar. Nu är kl 10 och alla pannkakor är precis klara.
Och då vi inte ätit frukost än, och Juliette är på ett litet ärende åt mig, så får vi skippa frukost och pannkakor till lunch och helt enkelt äta pannkaksbrunch istället! 😀

Så bara Juliette kommer tillbaka ska jag göra klart det sista och sen får vi ÄNTLIGEN äta! Hela familjen är extremt hungriga nu så vi längtar massor!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback