Snart lunch...

...men inte snart nog. 😂
Har i alla fall fÄtt i gÄng dagens tredje maskin med tvÀtt.
Har Àven pratat med mamsen en stund och ringt kommunen flertalet gÄnger för att kolla upp vad som gör att Theodor inte fÄtt nÄgot busskort till skolan.
Äntligen fick jag tag pĂ„ dem sĂ„ allt Ă€r fixat! 😀😃😆

Juliette hittade billig hĂ„rfĂ€rg pĂ„ Ica, sĂ„ jag har nu slĂ€ngt i den och hon vĂ€ntar nu pĂ„ att fĂ„ skölja ur det. Jag sjĂ€lv vĂ€ntar med spĂ€nning pĂ„ resultatet! ❀

Har messat Theodor sÄ han fÄr ringa mig sen nÀr han hinner. Ska snart försöka fixa klipptid för Theodor och i alla fall Juliette innan jag Àntligen fÄr fixa lunch! *magen knorrar*
I eftermiddag? Ja ni...mer tvĂ€tt...annars...ingen aning! 😯

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback