🌞 Solig söndag 🌞

BeccaBus somnade snabbt igĂ„r och sov sĂ„ skönt hela natten fram till ca 7 30 imorse. Morgontrött somhon Ă€r sĂ„ mĂ„ste man ju snosa lite i soffan innan dagen börjar ordentligt. ❀

Frukosten dög dock inte Ă„t lilla fröken sĂ„ hon fick vĂ€lling till slut. 😂

Förmiddagen bestod av lite bus och lek, en hel del av dessa utomhus med Emilia.
Var skönt för dĂ„ fick jag laga mat i lugn och ro...en stund i alla fall. 😉

PÄ dagens meny stod det stekt kassler med potatis, sallad och grÀddfil. SÄ gott!

Dock ville BeccaBus inte ha kassler...den slĂ€ngdes ner pĂ„ golvet...tillsammans med tomaten och nĂ„gra bitar potatis. Men resten stoppades i munnen. 😆
Tror jag fĂ„r grovtvĂ€tta min köksmatta nĂ€r lilla bus Ă€r tillbaka hos sin pappa och mamma. 😂

Och nu har hon sovit middag sĂ„ dĂ„ fĂ„r man njuta av lite mellanmĂ„l ute pĂ„ grĂ€smattan. En ostsmörgĂ„s, en banan och en liten festis. Gottigt tycker tjejerna! 😊

Och jag sjÀlv sitter med lite kaffe i "min ensamhet" och funderar pÄ om jag ska gÄ ivÀg och kolla in en loppis med liten, eller bara stanna hemma och ta det lugnt!?

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback