Söndag

Som jag skrev igår så ringde Theodor mitt i mitt blogginlägg så var tvungen att avsluta.
Och mitt i det fick jag sms från äldsta sonen som missade bussen till hemmet så undrade om han fick sova här. Självklart får han det! ❤
Så istället för film och slappa i soffan blev det att invänta killarna och slötitta på tv:n. Blev dock en tidig kväll då vi gick och la oss redan 23.

Imorse blev det att börja tvätta mina och makens kläder plus att jag fick härlig hjälp med frukosten av David och strax därefter åkte han. Så då gjorde jag mig och Becca redo för dagen. Visst blev hon fin i sitt amålockiga hår!? 😍

När vi var klara åkte vi och tankade och sen släppte maken av mig och Becca på I2 då jag ville kolla in bakluckeloppisen.
Dock besviken då det inte var alls så bra som det brukar, men hittade i alla fall en del till Beccas 2 års present! 😆
Och eftersom de har höstmarknaden där i helgen med så var jag bara tvungen att köpa kokosbollar och marknadsnougat! 😃 *mumma*
Men sen åkte vi hem. Välling och middagssovning för liten medans vi fikade med Claes och Sandra och jag själv satte igång en maskin till med tvätt och förberedde dagens mat!

Sen åkte BeccaBus hem. Jösses vad tomt och tyst det blev här hemma! 😲
Vi har ju ändå fått njuta av henne i hela 8,5 dagar! ❤ 😍
Jag fick också en sååååå fin och jnderbar present av dem från deras resa!
TACK SNÄLLA! Har ju velat ha den här väskan i lätt 2 år nu! Är sååå glad och tacksam! 😍❤😘

När vi hade pussats och kramats hejdå så blev det att fixa klart maten. Många hungriga magar att mätta här hemma! 👍

PIZZAAAAA!
En mozzarella, pesto och paprika. Och en salami. Såååå gott!
Vi åt oss mätta alla fem plus att det blev en matlåda till maken och 2 till mig! 😀

Efter maten blev det mer tvätt och en promenad till Konsum för att köpa mer tvättmedel...det tog visst slut.
Och nu sitter jag i min ensamhet och "tystnad" ute på altanen i linne och kortbyxor och bara njuter av värmen. 🌞
Och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så klart! 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback