Sisa rycket nu då!

Det gick fortare för familjen att köpa julklappar än de trodde. Så de var hemma här strax innan 12 igen så då fick det bli lunch...vår traditionella dagen-före-jul-lunch....korv med bröd! 😂

Vi satt ett tag vid bordet och hade det allmänt trevligt. Sen blev det att sätta igång diskmaskinen och torka av bordet innan jag tog på mig och gick ut på en långpromenad. 

Det är riktigt kallt ute så det övergår mitt förstånd att jag faktiskt nu varit ute i 1 timme och 45 minuter. 😨

Men nu är jag hemma i värmen så ska vara få normal temperatur i händerna (då klantiga jag glömde vantarna hemma) sen får det bli att klippa maken, sy Juliettes klänning, dammsuga och skura det sista samt lägga in rena tvätten och tömma diskmaskinen innan jag ska ta en varm dusch, för att sem ta mig lite egen tid för att plocka ögonbryn och ge mig själv lite manikyr och pedikyr innan äldsta sonen kommer hem och det är dags för vår traditionella filmkväll under filtar i soffan, med tända ljus, gott att äta och se på någon härlig julfilm som får oss att längta ännu mer efter morgondagen! 😍🎅

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback