Snart är...

...detta året slut och ett nytt börjar. 


Mina barnlediga dagar var långa och för det mesta långtråkiga. Men lite skönt att vila huvud och öron en stund. 😉
I torsdsgs blev det ett par timmars dejt med en granne. Vi drack vaniljlatte och tölade om allt och absolut ingenting.
Det var helt underbart att bara vara en stund. 😘

När hon hade gått hem så tog jag en promenad till konsum för att hämta alla sonens paket. Han har visst lekt shopaholic igen. 😂

De var inte tunga men heller inte jätte praktiska. Så det var lite besvärligt att få hem dem. Men nu ligger de på hans säng och väntar på att han ska komma hem från kusinerna. 😀

Och då han är borta över helgen också så ska jag ta hans jobbhelg på SDR så jag valde att ta in reklamen och sortera den på torsdagkväll. Orkar inte sitta på golvet med min dåliga rygg så la upp allt och stod vid köksbordet. Inte heller jättebekvämt, men bättre.

Och oavsett så är den i alla fall sorterad och ska sen bara delas ut...

Sen vart det sängen...varken jag eller maken orkade vara vakna mer. 


Fredagen var lugn och "normal". Upp, kaffe, frukost, serie, kläder, matsedel, inköpslista och sen en promenad till Välsviken för att veckohandla och blev sen hämtad av maken. 
Hem med varorna och in med dem, på med kaffe och in med matlådor i micron. 
Så äta lunch med maken och samtisigt prata och dricka kaffe med C. ❤

Sen blev det att plocka lite här hemma, ta disk och sopor innan vi åkte till Storfors för att hämta hem våra döttrar. 😀❤😘😍

Många, hårda kramar och massor av babbel. Nu är det slut på semestern för huvud och öron. 😂
Mem skönt att ha dem hemma igen. Så håller man sig sysselsatt på ett annat vis. 😁
När vi kom hem fick de lov att packa upp och sånt. Juliette packade om för att sova över hos en kompis och vi andra tog en filmkväll i soffan.

Betyg: 🎬🎬🎬🎬🎬 


En mysig och väldigt rolig film! Vi rekommenderar den varmt! 😀

Sen fick Emilia sova och jag glodde serier fram till 1 tiden då fick det lov att vara god natt. 😴


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback