Alla ❤-ans Dag!

Idag är den här...kärlekens dag. Den dagen man borde visa att man älskar varandra lite extra.

Förr var jag jätte exalterad över denna dagen och hade ofta "stora" och många planer. Men de sista få åren har jag inte orkat bry mig.
Borde man inte visa att man älskar någon året runt på ett eller annat sätt?
Ska det vara just denna dagen och ändå kanske det inte känns som om det stämmer för många. Att visa kärlek ordentligten gång om året täcker väl inte upp för övriga dagar?
Nä jag vet inte. Men det är bara min åsikt. 😉
Oavsett vad så vill jag önska er alla en underbar kärleksdag och hoppas att ni har någon speciell att dela den med, partner, barn, föräldrar, mor -eller farföräldrar, vänner, syskon, husdjur...ja det finns obegränsat med alternativ. 😆
Och har ni inte den där speciella som förgyller er dag så vill jag bara säga att det kommer ni att ha någon dag för vi är alla LIKA värdefulla, älskvärda och betydelsefulla!
Så kära läsare:
❤❤Trevlig Alla Hjärtans Dag Till Er ALLA!❤❤

Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback