Dagen...

Att gömma sig bakom hushållssysslor funkade riktigt bra...tror jag.
Fick en hel del gjort och detta gav mig lagom med tid för att tänka. *skönt*
Så min dag...ja vad jar jag gjort? 
 
"Tvättat 7 maskiner, häng alla nytvättade kläder, rengjort spisfläkt samt filterhållaren, rengjort spisen, fixat frukost och ätit.
Skrivitretur, packat och skickat tillbaka paket, diskat, fixat lunch och ätit, rengjort bord och bänkar.
Rengjort tvättmaskin, rensat garderob, slängt sopor och utrensade kläder, tagit en eftermiddsgspromenad, hämtat liten på skolan, handlat på konsum, fått barnen att städa sina rum, sett några avsnitt av en serieovh bäddat rent sängen.
Skrivit inköpslista, dammsugit nere, vikt och lagt in/hängt upp rena handdukar plus lakan och sängkläder, plockat undan, fixat och ätit kvällsmat, monterat fläktfilter, rengjort bort och bänkar igen."
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja...det var min dag!
Kände mig lite bättre efter så avslutade dagen med denna film:
Nu är det sovdags så ska göra mig iordning, krypa ner under täcket, klia maken på ryggen och sen spoona! 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback