Det funkade! 😆

Det fungerade bra att blogga pÄ mobilen frÄn nÀtet...lite krÄngligare med att dela lÀnkar men det gÄr.
Dock hoppas jag verkligen att appen fungerar snart igen dĂ„ det Ă€r sĂ„ mycket smidigare att blogga frĂ„n den nĂ€r man bara anvĂ€nder mobilen. 😉
 
Men men...nu till resten jag skulle skriva. Det var inte mycket men efter maten och disken förut ville jag bila lite. Det funkade i 2min sen kom Juliette upp med sin kompis och bad om förslag pÄ nÄgot roligt de kunde göra. 
Gav dem förslag som att de kunde mĂ„la porttrĂ€tt av varandra, sminka sig, se en film, spela spel, mannekĂ€nga och ta "fula bilder" pĂ„ varandra, mĂ„la naglar, öva olika flĂ€tor...you name it...MEN...det enda som var intressant var tydligen att spela spel...med mig...đŸ˜‚â€
Men först spelade de detta sjĂ€lva...Ă€r lika roligt att kolla pĂ„ detta varje gĂ„ng! 😂😂😂
 
NĂ€r de var klara spelade jag ett parti av Alfapet med dem. Och jag vann! ❀ 😂
 
NĂ€r spelet var klart drog de till konsum och jag spelade ett parti med Backgammon med Emilia. Hon Ă€r sĂ„Ă„Ă„ glad dĂ„ hon vann! ❀ 
Delvis för att hon brukar förlora, men mest för att hon trodde jag skulle vinna dĂ„ jag ledde, men hon slog massa dubbla i slutet och "vips" sĂ„ hade hon gĂ„tt om mig! 😆
 
Nu spelar liten med sig sjÀlv och Àter godis...allt för att slippa stÀda sitt rum.
Juliette Ă€r pĂ„ sitt rum och dĂ€rnere hĂ€grar just nu Melodifestivalen. 😹
Sonen och maken skojar vid datorn...och sjÀlv ligger jag i soffan och kÀmpar för att hÄlla mig vaken.
Är sĂ„ trött och vill helst av allt gĂ„ och sova. Men det Ă€r ju lördagskvĂ€ll och att sova före kl 21 fĂ„r mig att kĂ€nna mig extremt trĂ„kig, och gammal...Ă„ det vill jag inte!
SĂ„ istĂ€llet Ă€r det nog dags att avsluta, gĂ„ ut i köket för att förbereda morgondagens mat. Och sen tror jag maken vill se film...sĂ„ försöka hĂ„lla mig vaken ett par timmar till. 😂
Ciao! 👄 
 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback