Ensam.

Det var gott med frukost, men inte lika gott som vanligt trots att jag nog var hungrig så fick jag inte i mig direkt något.

Maken åkte precis till en kompis över dagen så jag blev själv. Så undrar vad man ska fördriva tiden med fram tills barnen kommer hem och det ska städas?
Kanske ska passa på att sitta i lugn och ro med mitt cv och kika runt på af:s hemsida lite? 😉
Ska nog kolla över ekonomin lite med...mina naglar jag fick fixade i julklapp gick sönder igår. Dock bara en men ändå. Och de höll ju trots allt i 7 hela veckor fastän det normala är 3-4. 😆
Så skulle vilja gå iväg och fixa till dem så inte allting går sönder.
Jaja...sätta mig och försöka skriva lite tror jag. Så ni får ha en bra dag!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback