Filmen!

Det blev en film igår kväll med maken, efter att flickorna kommit i säng och jag hade förberett dagens middag.
Han ville i första hand se "The Forrest", men antingen var bilden skitkass eller så var det inget ljud, så det sket sig. Som andra hands val stod filmen "The Challenger" på listan så den fick det bli.
 
En bra film med ett bra budskap och extrs bra då en saknad skådespelare var med.
Och varje gång jag ser honom i en film blir jag så sugen på att se "Gröna Milen" så måste snart försöka se den igen! 😉
Men nu funderar jag mest över dagen. Är så trött efter natten, och kaffet hjälpte ingenting, men ska försöka ta mig i kragen och göra lite nytta. Även om jag helst av allt bara vill stanna i soffan med film, serier och popcorn (eller liknande) hela dagen. Men tror min familj blir brsvikna i så fall då de gärna vill ha mat, rena tallrikar och annat. 😳😜
Så lila bra att samla kraft till att börja! 😂❤
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback